"Mycket vacker byggnad, fint rum, trevlig personal som visade oss runt och berättade lite om fängelsets historia. God frukost."
"Well maintained and clean. Breakfast was really good but only until 9 am"
"Väldigt nöjda över vår vistelse. Återvänder gärna, tack för gemytlig vistelse och bra service."
"The hotel itself was ok the staff were very kind, helpful and pleasant but the breakfast wasn't great in terms of the selection of food and also the quality in which it was presented. "